uusivuosi meni jo hyvän aikaa sitten. ja ketään ei varmasti yllätä, että olin ihan helvetillisessä kunnossa silloin. ehkä liikaa viskiä ja virtasia, mutta ihme kyllä muistankin osan iltaa :) mutta uusivuosi oli siis aika mukava. olin broidin luona.

--

näin viime yönä oikein mielenkiintoista unta, ihan näin by the way :D olin siinä käymässä mummoni ja ukkini luona, mukanani oli sellainen "kaveri", jota en ole nyt pitkiin aikoihin tavannutkaan ja istuimme siinä sohvalla ja koitin kokoaika lähennellä sitä "kaveriani". sitten olinkin jossain keskellä lappia (ilmeisesti) ja minulla oli sellainen helvetin iso kivääri jolla ammuin metsästä näkyviä valkoisia silmiä kohti. sitten lähdinkin sieltä käymään jossain paikallisessa, jossa oli poronpäitä seinillä ihan saatanasti, join itseni änkyrään ja sain kyydin helsinkiin tältä "kaveriltani", joka oli itsekkin aika hirveässä kunnossa. lähdimme ajamaan siitä sitten kohti helsinkiä, kun se auto alkoi luistelemaan siinä liukkaalla tiellä. riitelimme tämän "kaverini" kanssa menneistä asioista, kun auto lähti suistumaan tieltä. ja sitten palasimme takaisin sinne mummolaan ja selvisi, että olin nähnyt kokoaika unta ja olin siis nukahtanut siihen sohvalle tämän "kaverini" viereen, kun huomasin, että broidini katsoi keittiön pöydän äärestä meihin päin ja pyöritteli vihaisesti päätään. painoin vain silmät kiinni. ja sitten heräsin oikeasti.